Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Bo liczy się każda treść!

Zostań autorem ContentLink

Platforma ContentLink jest otwarta na autorów, którzy chcą, by ich twórczość dotarła do szerokiego grona odbiorców. Zapraszamy do współpracy.

wiedza i praktyka

  • Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting - audiobook

    Data dostępności: 28.04.2022

    Data publikacji: 28.04.2022

    Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 44,90 40,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.Anna O
  2. 2.W słońcu Bora Bora
  3. 3.Sztuka uwodzenia
  4. 4.Cyrk na trzy pierścienie. Kobe, Shaq, Phil i szalone lata dynastii Lakers
  5. 5.Żona z temperamentem
  6. 6.Przyjęcie na Manhattanie
  7. 7.Miłość nas znajdzie
  8. 8.Tappi. O miękkiej kanapie, wielkich czarach i słoikach z dżemem
  9. 9.Ku ciemności wznieśmy pochodnie
  10. 10.Zaplątani w sieci

Najchętniej kupowane

  1. 1.Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego
  2. 2.Dziennik Gazeta Prawna
  3. 3.Nowa Fantastyka
  4. 4.Sport
  5. 5.Przegląd Sportowy
  6. 6.Tygodnik Do Rzeczy
  7. 7.Gazeta Wyborcza - Warszawa
  8. 8.Tygodnik Powszechny
  9. 9.Plus Minus
  10. 10.Newsweek Polska