Podstawowym celem Medytacji z Podświadomością jest nawiązanie i pogłębienie relacji z Podświadomością, aby dążenie do Celu sprawiało więcej przyjemności, a realizacja planu następowała zdecydowanie szybciej.
W trakcie medytacji otwórz się na przekaz Podświadomości - pozwól sobie, aby pojawiały się obrazy i zapamiętuj je. Im lepiej znasz swoją Podświadomość, im głębsza więź Was łączy, tym większy masz...
Ozyszczanie Czakramów to podróż do swojego wnętrza, w której poprzez metaforyczny język Podświadomości wpływasz na strukturę energetyczną swojego ciała. Zmieniając swoje wnętrze automatycznie zmieniasz to, w jaki sposób wyrażasz siebie i jak interpretujesz rzeczywistość. W życiu codziennym objawi się to ukierunkowaniem na dążenie do harmonii i równowagi.
Uwaga: jak przy każdym "oczyszczaniu" na początku...
Życiowa Rozgrywka to szczególna książka. To osobista refleksja autorki z wielu lat doświadczeń własnych, ale i nie tylko, w tematach życiowego przywództwa, które stały się powodem do jej powstania. To historia pełna ciekawych sytuacji, strategii i inspiracji.
Książka, która pomoże Ci odzyskać siebie i swoje życie.
A po co miałbyś to zrobić?
Aby naprawdę tworzyć i rozwijać swoje życie.
By być...
W warunkach kryzysu gospodarczego kondycja finansowa wielu przedsiębiorstw znacznie pogorszy się w związku ze wzrostem ryzyka w obrocie gospodarczym, wzrostem bezrobocia i ograniczonym popytem na produkty i usługi. W takiej sytuacji gospodarczej, chcąc utrzymać się na rynku, wyprzedzić konkurencję, przedsiębiorstwa często prowadzą ryzykowną politykę kredytu kupieckiego. Wydłużają terminy płatności...
Wyniki rozlicznych badań wskazują, że gospodarki, w których zlokalizowane są przedsiębiorstwa o dużych zdolnościach innowacyjnych osiągają wyższe stopy wzrostu. Przedsiębiorczość technologiczna, innowacyjność i konkurencyjność stały się kategoriami, które odgrywają we współczesnym świecie kluczową rolę. Właściwe ich zrozumienie może w znacznej mierze pomóc wielu przedsiębiorstwom w osiągnięciu sukcesu...
Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu? Jak to się dzieje, że niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami na długo, a inne nawet nie zostają przez nas zauważone? Czy istnieje przepis na to, by nasz przekaz stał się viralem?
Bez względu na to, czy jesteś menedżerem, marketerem czy nauczycielem, musisz przekazywać pewne treści. To, co komunikujesz...