Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Bo liczy się każda treść!

Zostań autorem ContentLink

Platforma ContentLink jest otwarta na autorów, którzy chcą, by ich twórczość dotarła do szerokiego grona odbiorców. Zapraszamy do współpracy.

harry

  • Sedno strategii. Jak lider może stać się strategiem - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Sedno strategii. Jak lider może stać się strategiem - audiobook

    Data dostępności: 04.05.2023

    Data publikacji: 04.05.2023

    Richard Rumelt, światowy autorytet w dziedzinie strategii i zarządzania, autor bestsellera Dobra strategia - zła strategia, pokazuje, jak rozpoznać kluczowe wyzwania firmy oraz stworzyć dynamiczną i spójną strategię. Powszechne błędy Liczne badania pokazują, że liderzy często nie rozumieją, czym właściwie jest strategia ani jak ją tworzyć, mylą też z nią cele finansowe („wzrost o 15% rocznie”)...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 69,90 62,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • 3 ebooki: Opowieści niesamowite z angielskim. Literacki kurs językowy - ebook

    Data dostępności: 04.10.2019

    Data publikacji: 04.10.2019

    Zestaw zawiera 3 ebooki: - „Opowieści niesamowite” Edgar Allan Poe (wydanie dwujęzyczne polsko-angielskie). - „Z przygód Sherlocka Holmesa. Tłumacz grecki” Arthur Conan Doyle (wydanie dwujęzyczne polsko-angielskie). - podręcznik z ćwiczeniami: „ Nauka języka angielskiego z książką dwujęzyczną ” Marta Owczarek. 3-pak jest idealnym rozwiązaniem...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 18,99 17,09 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting - audiobook

    Data dostępności: 28.04.2022

    Data publikacji: 28.04.2022

    Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 44,90 40,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.Anna O
  2. 2.Szkoła w czasach AI. Jak przygotować dzieci na wyzwania jutra
  3. 3.Six Sigma dla menedżerów. Jak za pomocą liczb, danych i faktów usprawnić procesy i zmienić kulturę organizacyjną
  4. 4.W słońcu Bora Bora
  5. 5.Sztuka uwodzenia
  6. 6.Im mroczniej, tym lepiej
  7. 7.Cyrk na trzy pierścienie. Kobe, Shaq, Phil i szalone lata dynastii Lakers
  8. 8.Logistyka
  9. 9.Tygodnik Podhalański
  10. 10.Na Temat - Tygodnik Nadobrzański

Najchętniej kupowane

  1. 1.Nowa Fantastyka
  2. 2.Dziennik Gazeta Prawna
  3. 3.Berdo
  4. 4.Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego
  5. 5.Sport
  6. 6.Gazeta Wyborcza - Warszawa
  7. 7.Plus Minus
  8. 8.Tygodnik Do Rzeczy
  9. 9.Przegląd Sportowy
  10. 10.Tygodnik Powszechny