Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Bo liczy się każda treść!

Zostań autorem ContentLink

Platforma ContentLink jest otwarta na autorów, którzy chcą, by ich twórczość dotarła do szerokiego grona odbiorców. Zapraszamy do współpracy.

czarodziejskiej

  • Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy - audiobook

    Data dostępności: 27.06.2023

    Data publikacji: 27.06.2023

    Pisać każdy może… tylko jak? Słowa towarzyszą nam od dzieciństwa. Nadajemy nazwy wszystkiemu, co nas otacza; opowiadamy o wszystkim, co dla nas ważne. Gdy korzystamy z wyszukiwarki internetowej, wpisujemy w jej okno pożądane frazy. I choćby nie wiadomo jak wyznawcy kultury obrazkowej zaklinali rzeczywistość, to słowa mają moc. Zmieniają świat, wpływają na czytelników i klientów. Niezależnie...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 31,99 28,79 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone - audiobook

    Data dostępności: 04.01.2023

    Data publikacji: 04.01.2023

    By odpowiednie dać rzeczy słowo W języku angielskim słowo writer rozumie się bardzo szeroko - oznacza właściwie każdego, kto pisze. W języku polskim jedynie autorzy literatury beletrystycznej mają prawo używać zaszczytnego miana pisarza. Czy to znaczy, że dziennikarz jest zwolniony z obowiązku tworzenia celnych metafor? Czy autor książek naukowych może zapomnieć o budowaniu napięcia? Czy twórcy tekstów...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 49,90 44,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Firmy szybkiego wzrostu - ebook

    Data dostępności: 25.10.2019

    Data publikacji: 25.10.2019

    Czy twoja firma rozwija się zgodnie z oczekiwaniami? Być może masz wrażenie. że kolejne szanse pozostają niewykorzystane? Czy potrafiłbyś potroić przychody w ciągu najbliższych trzech lat? Od czego zacząć? Co robić? Jak stać się firmą szybkiego wzrostu? Nie potrzebujesz czarodziejskiej różdżki ani szczęśliwego zrządzenia losu. Książka zawiera receptę na sukces - na dwukrotnie, trzykrotnie, a nawet...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 49,90 44,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Kroniki skrzatów. Część II: Szagawarra - ebook

    Data dostępności: 05.01.2017

    Data publikacji: 05.01.2017

    Drugi tom przygód bohaterów z czarodziejskiej krainy opowiada o tym, że miłość, przyjaźń i otwartość na drugiego oraz poświęcenie potrafią stopić lód nawet najtwardszego serca. W obliczu bezwarunkowej miłości będą się dziać rzeczy dziwne i wielkie. W okolicy pojawia się nowa bohaterka - sympatyczna, nieco zapominalska i zakręcona skrzatka Szagawarra, której działania doprowadzą do zadziwiających...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 31,00 27,90 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Ałuszta. Miniprzewodnik - ebook

    Data dostępności: 27.07.2012

    Data publikacji: 19.06.2012

    Miniprzewodnik Wydawnictwa Bezdroża opisujący najważniejsze atrakcje turystyczne miasta bądź regionu. Poznasz historię miejsca, przeczytasz opisy atrakcji turystycznych i (najważniejsze dla turysty) informacje praktyczne: co warto zobaczyć, gdzie szukać noclegu i jak dojechać w miejsce, którego nie można pominąć zwiedzając okolicę. Zapraszamy na wycieczkę! Ałuszta Już góra z piersi mgliste...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 3,99 3,59 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting - audiobook

    Data dostępności: 28.04.2022

    Data publikacji: 28.04.2022

    Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 44,90 40,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.Anna O
  2. 2.Szkoła w czasach AI. Jak przygotować dzieci na wyzwania jutra
  3. 3.Six Sigma dla menedżerów. Jak za pomocą liczb, danych i faktów usprawnić procesy i zmienić kulturę organizacyjną
  4. 4.W słońcu Bora Bora
  5. 5.Sztuka uwodzenia
  6. 6.Im mroczniej, tym lepiej
  7. 7.Cyrk na trzy pierścienie. Kobe, Shaq, Phil i szalone lata dynastii Lakers
  8. 8.Logistyka
  9. 9.Tygodnik Podhalański
  10. 10.Na Temat - Tygodnik Nadobrzański

Najchętniej kupowane

  1. 1.Nowa Fantastyka
  2. 2.Dziennik Gazeta Prawna
  3. 3.Berdo
  4. 4.Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego
  5. 5.Sport
  6. 6.Gazeta Wyborcza - Warszawa
  7. 7.Plus Minus
  8. 8.Tygodnik Do Rzeczy
  9. 9.Przegląd Sportowy
  10. 10.Tygodnik Powszechny