Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Bo liczy się każda treść!

Zostań autorem ContentLink

Platforma ContentLink jest otwarta na autorów, którzy chcą, by ich twórczość dotarła do szerokiego grona odbiorców. Zapraszamy do współpracy.

abc

  • Przewodnik po trudnych miejscach polszczyzny - ebook

    Przewodnik po trudnych miejscach polszczyzny - ebook

    Data dostępności: 12.08.2024

    Data publikacji: 12.08.2024

    Jest to pierwszy tego typu leksykon w polskiej literaturze glottodydaktycznej. Punktem wyjścia był obszerny korpus błędów DAMA zebrany przez Autorki, z którego pochodzą zdania ilustrujące hasła. Przewodnik z założenia wykracza poza zwyczajowe ramy poradników językowych przeznaczonych dla native speakerów. Został napisany z myślą o cudzoziemcach znających język polski na poziomie co najmniej zaawansowanym,...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 33,00 29,70 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Imperium McKinseya. Ukryte wpływy najpotężniejszej firmy konsultingowej świata - ebook

    Data dostępności: 19.04.2024

    Data publikacji: 19.04.2024

    Demaskatorska książka ujawniająca kulisy działalności McKinsey & Company, najpotężniejszej firmy konsultingowej na świecie, doradzającej korporacjom i rządom.McKinsey & Company to najbardziej prestiżowa firma konsultingowa na świecie, zarabiająca miliardy dolarów na maksymalizacji zysków i zwiększaniu efektywności dużych korporacji i rządów. Zapewnia, że jej misją jest uczynienie świata lepszym miejscem,...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 79,90 71,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Co chce wiedzieć klient? - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Co chce wiedzieć klient? - audiobook

    Data dostępności: 04.06.2021

    Data publikacji: 04.06.2021

    Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 49,90 44,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Co chce wiedzieć klient? - ebook

    Data dostępności: 16.04.2021

    Data publikacji: 16.04.2021

    Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 49,90 44,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Medytacja Kolorami  - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Medytacja Kolorami - audiobook

    Data dostępności: 25.11.2013

    Data publikacji: 25.11.2013

    Uwolnij STRES : Medytacja KOLORAMI , Czyszczenie Centrów Energii w Twoim Ciele. W tej wspaniałej publikacji dowiesz się, czym są centra energetyczne, gdzie są zlokalizowane w ciele człowieka, jaka jest ich rola. Dowiesz się jak poprzez autorskie ćwiczenie czyszczenia centrów energetycznych zawarte na CD możesz uwolnić blokady, negatywne wzorce i zyskać więcej miłości, szczęścia, zdrowia i bogactwa...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 37,00 33,30 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    Ocena: 5
    • MP3 (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.Drzwi z siedmioma zamkami
  2. 2.Drzwi z siedmioma zamkami
  3. 3.Ukryty potencjał. Ty też go masz i co z nim zrobisz?
  4. 4.W stylu flamenco
  5. 5.Dama czy skandalistka?
  6. 6.Elżbieta Granowska. Królowa Władysława Jagiełły
  7. 7.The Enemy of Love
  8. 8.Dark Ivy. Kiedy upadnę
  9. 9.Chasing Paris
  10. 10.A potem nie było niczego

Najchętniej kupowane

  1. 1.Sport
  2. 2.Dziennik Gazeta Prawna
  3. 3.Przegląd Sportowy
  4. 4.Tygodnik Do Rzeczy
  5. 5.Tygodnik Powszechny
  6. 6.Obrona
  7. 7.NIE
  8. 8.Newsweek Polska
  9. 9.Gazeta Wyborcza - Warszawa
  10. 10.Polityka