Ręce, głowa i serce sprzedawcy
„Ja nie potrafię, nie lubię sprzedawać” - tak mówi wielu z nas. Często także ci, którzy z oferowania innym produktów czy usług uczynili sposób na życie. Znamy narzędzia, potrafimy się nimi posługiwać, jednak nie jesteśmy przekonani albo do oferty, albo do samych siebie. Dodatkowo czujemy, że praca sprzedawcy nie przystaje do naszego wyobrażenia o zajęciu...
" Ta książka to poradnik dla lidera. Pomoże Ci zbudować dobre relacje z zespołem - tak, by rósł i rozkwitał, a nie grzązł we wzajemnych pretensjach, animozjach i chorej rywalizacji. Zobaczysz też, jak stosować szeroko omówioną w tej książce strategię opartą na typologii, która pozwoli Ci wypracować najlepsze podejście do każdego z charakterologicznych typów sprzedawcy.
Powiedzmy, że jesteś naprawdę...
Naturalna komunikacja, daleka od sztuczności i nieumiejętnej perswazji
Łatwe odnajdowanie się w otoczeniu społecznym
Kształtowanie relacji, w których się znajdujemy
Dopasowanie stylu komunikacyjnego do rozmówcy
Praktyczne klucze do obiecującego świata networkingu
Od chwili swych narodzin człowiek staje się częścią społeczeństwa - i to nie tylko w sensie formalnym. Jesteśmy istotami stadnymi,...
Kim jest rynkolog? Osobnikiem zawodowo tworzącym rynki i zarządzającym nimi. Tworzącym na tych rynkach wartość, z punktu widzenia klienta, właściciela firmy i pracownika. Aby zostać w pełni wykształconym Rynkologiem, trzeba rozumieć i akceptować fakt, że marketing nie służy oszukiwaniu innych ludzi. Jego celem jest budowa realnych wartości, bo dziś to staje się to kluczem do budowania pozytywnych relacji...
Do celu skutecznie i z pasją!
Coach najlepszym przyjacielem, czyli daj się zainspirować
Stres i sens życia, czyli od rozmowy z prezesem do prawdziwej pewności siebie
W zgodzie z samym sobą, czyli trzeźwe spojrzenie na sprawy prywatne i zawodowe
Każda zmiana zachodząca w ludzkim życiu - zarówno ta planowana, jak i nadchodząca znienacka - rodzi w nas lęk i niepokój. Tymczasem osiąganie kolejnych,...
Trzy prawdy wiodące do prawdziwego bogactwa:
Aby MIEĆ, trzeba BYĆ (bardzo dobrym w tym, co się robi);
Aby MIEĆ, trzeba umiejętnie zarządzać pieniędzmi;
Aby MIEĆ, trzeba patrzeć bez lęku w oczy finansowej rzeczywistości;
Wygrywa tylko ten, kto ma jasno określony cel i nieodparte pragnienie, aby go osiągnąć.
Napoleon Hill
Czy człowieka bogatego od biednego odróżnia stan konta?...
Atakowani przez szybkie zmiany i bombardowani natłokiem informacji nie jesteśmy w stanie przyswoić wszystkich danych. Podświadomie wychwytujemy więc sygnały o tym, co prawdziwe. I do tego lgniemy. Wyczerpani sprzedawaniem siebie, stawianiem się w dobrym świetle i udawaniem, przestajemy drżeć o własny wizerunek. Odpuszczamy. Zwracamy się ku tym, którzy wydają się na tyle naturalni, by móc im ufać. I...
Czy jesteś gotów zmienić świat?
Jean Case, przewodnicząca stowarzyszenia National Geographic Society i współzałożycielka fundacji Case Foundation, dzięki temu, że przeprowadziła poszukiwania kluczowych cech wybitnych ludzi, którzy odmienili kiedyś i odmieniają obecnie oblicze świata - od rewolucjonistów po innowatorów - odkryła pięć wspólnych właściwości. Co zaskakujące, nie należały do nich zdrowie,...
Od EGO do ECO
Historia cywilizacji to zapis następujących po sobie przemian technologicznych, cywilizacyjnych i społecznych. Od momentu, w którym ugruntowała się hierarchiczna struktura społeczeństwa, minęły wieki. Inaczej żyjemy, inaczej się komunikujemy, korzystamy z o wiele bardziej zaawansowanych udogodnień cywilizacyjnych. A jednak w większości firm i organizacji wciąż powielamy schemat nieomylnego,...
Krótkie teksty na szybkie czasy
Świat przyspieszył, a tekst musi dotrzymać mu kroku. Czytelnik przesuwa palcem po ekranie, skanuje listę wyników, chwyta w locie strzępki zdań. W kilka sekund decyduje, co warto czytać. Gdy oko czytelnika pędzi po ekranie - liczy się każde słowo. Dlatego współcześnie rozkwitają formy krótkie: esemesy, tweety, memy, wpisy na Facebooku, wezwania do działania.
By zwyciężyć...