Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Bo liczy się każda treść!

Zostań autorem ContentLink

Platforma ContentLink jest otwarta na autorów, którzy chcą, by ich twórczość dotarła do szerokiego grona odbiorców. Zapraszamy do współpracy.

Organizacja pracy rejestracji medycznej - ebook

29,90 26,91 zł (zawiera 5 % VAT)

  • PDF (znak wodny)

Praca zbiorowa 

19.01.2022

19.01.2022

polski

41

Wiedza i Praktyka

978-83-827-6267-9

Opis:

Rejestracja to pierwsze miejsce, z którym pacjent ma kontakt. W konsekwencji od sposobu organizacji pracy rejestracji, jakości obsługi i samego nastawienia osób tam zatrudnionych zależy wizerunek przychodni. E-book omawia kwestie organizacji pracy rejestracji medycznej. Ma za zadanie pomóc osobom kierującym rejestracjami medycznymi zarządzać tymi jednostkami. W e-booku omawiamy ważne zagadnienia prawne, istotne z punktu widzenia rejestracji medycznej, związane z tworzeniem procedur obsługi pacjenta w rejestracji, przestrzeganiem praw pacjentów, systemem kolejkowym.  

Opinie o produkcie


Bądź pierwszą osobą, która doda opinię. Kliknij tutaj.
 
  100% gwarancji satysfakcji Możesz absolutnie bez żadnego ryzyka kupić wybrany produkt z naszej oferty. Chcemy przekonać Cię, że cyfrowe publikacje to przyszłość. Jesteśmy pewni, że ta forma publikacji przypadnie Ci do gustu, dlatego też dajemy 100% gwarancję. Dzięki temu możesz mieć pewność, że albo będziesz zadowolony z naszych produktów... albo zwrócimy Ci pieniądze.
Kup Organizacja pracy rejestracji medycznej - ebook
Forma zakupuCena

Organizacja pracy rejestracji medycznej - ebook

29,90 26,91 zł (zawiera 5 % VAT)
    • PDF (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Najchętniej kupowane

  1. 1.Czego ginekolog ci nie powie. Książka, którą powinna przeczytać każda z nas!
  2. 2.Biohacking. Przewodnik dla początkujących
  3. 3.O menopauzie. Czego ginekolog Ci nie powie
  4. 4.Kup kochance męża kwiaty
  5. 5.Facet jak młody bóg
  6. 6.Szef wymagający i wyrozumiały
  7. 7.Zjedz tę żabę! 21 metod podnoszenia wydajności w pracy i zwalczania skłonności do zwlekania
  8. 8.Potęga osobistego uroku. Jak zjednywać sobie ludzi
  9. 9.Co chce wiedzieć klient?
  10. 10.Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie