Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Bo liczy się każda treść!

Zostań autorem ContentLink

Platforma ContentLink jest otwarta na autorów, którzy chcą, by ich twórczość dotarła do szerokiego grona odbiorców. Zapraszamy do współpracy.

Media publiczne w erze posttelewizyjnej - ebook

82,90 74,61 zł (zawiera 5 % VAT)

  • EPUB (znak wodny)
  • MOBI (znak wodny)

Stanisław Jędrzejewski 

13.09.2024

13.09.2024

polski

296

Poltext

978-83-8175-652-5

Opis:

Media posttelewizyjne są wynikiem ewolucji modeli dystrybucji treści – od tradycyjnych, scentralizowanych do bardziej zróżnicowanych. W nowym medialnym ładzie twórcy i konsumenci treści mają większą kontrolę nad tym, co oglądają, czego słuchają i w jaki sposób się komunikują, a to z kolei prowadzi do większej różnorodności i kreatywności.

Monografia dotyczy funkcjonowania sektora publicznych mediów w dobie przełomowych zmian, głównie technologicznych. W pierwszej i drugiej części autor omawia istotne zjawiska i procesy kształtujące kontekst społeczny, polityczny, a przede wszystkim technologiczny, w jakim rozwijają się obecnie media. Część trzecia została poświęcona badaniom nad korzystaniem z mediów i ich konsumpcją w nowym kontekście kulturowym i technologicznym. Część czwarta i piąta charakteryzuje funkcjonowanie organizacji nadawców publicznych w nowym krajobrazie technologicznym i kulturowym. Autor omówił również kwestie regulacyjne, organizacyjno-prawne, a także mechanizmy finansowania nadawców publicznych. W ostatniej części zarysowuje możliwe scenariusze przyszłości mediów publicznych.

Książka przynosi odpowiedź na pytania:

Jakie wyzwania technologiczne i finansowe stoją przed sektorem publicznych mediów?
Jak nadawcy publiczni dostosowują się do zmieniających się preferencji i zachowań odbiorców?
Jakie są najlepsze praktyki dotyczące finansowania i zarządzania mediami publicznymi, zwłaszcza zmianą technologiczną?
Jak media publiczne mogą zapewnić obiektywność, niezależność i różnorodność informacji w erze fake newsów i dezinformacji?
Czy i jak mediom publicznym uda się zdobyć i utrzymać zaufanie społeczne?
Jak sektor publicznych mediów może wykorzystać nowe technologie do poprawy swojej oferty, pozycji rynkowej i rozszerzenia zasięgu?

Opinie o produkcie


Bądź pierwszą osobą, która doda opinię. Kliknij tutaj.
 
  100% gwarancji satysfakcji Możesz absolutnie bez żadnego ryzyka kupić wybrany produkt z naszej oferty. Chcemy przekonać Cię, że cyfrowe publikacje to przyszłość. Jesteśmy pewni, że ta forma publikacji przypadnie Ci do gustu, dlatego też dajemy 100% gwarancję. Dzięki temu możesz mieć pewność, że albo będziesz zadowolony z naszych produktów... albo zwrócimy Ci pieniądze.
Kup Media publiczne w erze posttelewizyjnej - ebook
Forma zakupuCena

Media publiczne w erze posttelewizyjnej - ebook

82,90 74,61 zł (zawiera 5 % VAT)
    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.Polacy na krańcach świata XX wiek. Część 2
  2. 2.Filozofia horroru
  3. 3.Dama z grasiczką
  4. 4.Bez zasad. Ray Dalio - mroczne oblicze legendy z Wall Street
  5. 5.Złoty chłopak
  6. 6.Media publiczne w erze posttelewizyjnej
  7. 7.Średniowieczne ciało. Wydanie 2
  8. 8.Spółdzielnia starców
  9. 9.Biała pod Treflami
  10. 10.O mężczyźnie, który widział dźwięki. Zagadki umysłu

Najchętniej kupowane

  1. 1.Szkoła w czasach AI. Jak przygotować dzieci na wyzwania jutra
  2. 2.Dama z grasiczką
  3. 3.Epidemia samotności. Jak budować trwałe więzi we współczesnym świecie
  4. 4.Złoty chłopak
  5. 5.Zmierzch Wschodu. Jak Chiny stały się potęgą i czy grozi im upadek
  6. 6.Bez zasad. Ray Dalio - mroczne oblicze legendy z Wall Street
  7. 7.Jak usunąć wujka z podłogi
  8. 8.Tragedia w Waco. David Koresh i tajemnica jego sekty
  9. 9.Oni albo my!
  10. 10.Spółdzielnia starców