Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Bo liczy się każda treść!

Zostań autorem ContentLink

Platforma ContentLink jest otwarta na autorów, którzy chcą, by ich twórczość dotarła do szerokiego grona odbiorców. Zapraszamy do współpracy.

Jak zatrzymać klientów? - ebook

129,00 116,10 zł (zawiera 5 % VAT)

  • EPUB (znak wodny)
  • PDF (znak wodny)
  • MOBI (znak wodny)

Natalia Nietupska 

18.10.2024

11.10.2024

polski

84

eBOOKnij to

978-83-972611-0-5

Opis:

Chcesz zwiększyć sprzedaż nawet o 90% i zatrzymać klientów na dłużej? Chcesz sprawić, by kochali kupować u Ciebie i wracali po więcej z kolejnymi klientami ? Dlaczego klienci odchodzą i jak to zmienić? ? A może masz duży ruch na stronie, ale nie dochodzi do transakcji zakupu?

Zrozumienie, czym różni się zadowolony klient od lojalnego, to klucz do długofalowego sukcesu. Budowanie lojalności to proces, który opiera się na zapewnieniu doskonałej jakości obsługi, ale również na utrzymywaniu więzi z klientami. Z ebooka dowiesz się, jakie są kluczowe momenty na ścieżce klienta i jak zarządzać jego doświadczeniem i jak przekształcić jednorazowych klientów w ambasadorów Twojej marki!

Ten ebook jest napisany prostym, zrozumiałym językiem, bez marketingowego żargonu. Natalia Nietupska, ekspertka w dziedzinie Customer Experience, podzieli się z Tobą wiedzą opartą na wieloletnim doświadczeniu oraz analizie działań najbardziej lojalnych marek na świecie. To przewodnik dla każdego przedsiębiorcy, który chce skutecznie sprzedawać więcej, lepiej i dłużej. Wszystkie wskazówki możesz wdrożyć od razu bez skomplikowanych narzędzi.

Jeśli zadajesz sobie te pytania:

  • Jak zwiększyć zyski w swojej firmie dzięki stałym klientom?

  • Jak zbudować stabilny biznes, który daje Ci radość i spełnienie?

  • Jak zaprojektować ścieżkę klienta w Twojej firmie?

  • Kim są lojalni klienci i dlaczego często mylimy ich z zadowolonymi klientami?

  • Jak wykorzystać potencjał stałych klientów w Twoim biznesie?

  • Jak myślą klienci i co wpływa na ich decyzje zakupowe?

  • Czy warto inwestować w stałych klientów, czy skupiać się na tych niezadowolonych?

  • Jak pozyskać ambasadorów swojej marki?

Wykorzystaj siłę i doświadczenie największych marek, by odkryć przepis na to, jak zatrzymać klientów!

- Oszczędzisz czas, bo dzięki analizie ich działań, dowiesz się, jak możesz wdrożyć podobne strategie w swojej firmie i zyskać przewagę nad konkurencją.

- Już nie będziesz tracić klientów – dowiesz się, co może odstraszać klientów i co zrobić, by każdy kontakt z Twoją marką kończył się sprzedażą. Zrozumiesz, które momenty w procesie zakupowym są kluczowe dla zatrzymania klienta na dłużej.

- Lojalność to Twoja tajna broń. Dlaczego lojalni klienci są bardziej wartościowi niż nowi? Ponieważ to oni generują stałe przychody i polecają Cię innym! Dowiesz się, jak zmienić zadowolonych klientów w ambasadorów marki, którzy regularnie wracają po więcej wraz z nowymi klientami.

- Wprowadzisz małe zmiany, które robią wielką różnicę – nawet niewielkie modyfikacje w obsłudze klienta, komunikacji czy prezentacji oferty mogą znacząco wpłynąć na wzrost sprzedaży i lojalność klientów. Poznasz proste triki, które pozwolą Ci być wyjątkowym!

- Twój tajemniczy klucz to personalizacja – dowiesz się, jak spersonalizować ofertę i komunikację, aby klient czuł, że jest dla Ciebie ważny. Personalizacja to klucz do budowania silnych, długotrwałych relacji.

Zwiększ zyski, zatrzymaj klientów na dłużej i stwórz silną, rozpoznawalną markę, która sprawia, że klienci kochają kupować i wracają po więcej!

O Autorce

Specjalistka ds. CX, badaczka, doktorantka WSIiZ. Właścicielka firmy zajmującej się doświadczeniami klientów sp. z o.o. Orange West. Od 2016 roku prowadzi działania związane ze światem eventowym oraz marketingowym. Pomaga firmom i markom osobistym w zakresie komunikacji,marketingu oraz projektowania pozytywnych doświadczeń klientów. Organizuje Ecommerce Event oraz RZEcommerce. Jest autorką badań nad pozakupowymi doświadczeniami klientów w polskim e-commersie oraz doktorantką z zakresu CX. Wierzy, że Customer Experience to przyszłość e-sklepów. A my – konsumenci – skorzystamy z tej wartościowej zmiany!

Opinie o produkcie


Bądź pierwszą osobą, która doda opinię. Kliknij tutaj.
 
  100% gwarancji satysfakcji Możesz absolutnie bez żadnego ryzyka kupić wybrany produkt z naszej oferty. Chcemy przekonać Cię, że cyfrowe publikacje to przyszłość. Jesteśmy pewni, że ta forma publikacji przypadnie Ci do gustu, dlatego też dajemy 100% gwarancję. Dzięki temu możesz mieć pewność, że albo będziesz zadowolony z naszych produktów... albo zwrócimy Ci pieniądze.
Kup Jak zatrzymać klientów? - ebook
Forma zakupuCena

Jak zatrzymać klientów? - ebook

129,00 116,10 zł (zawiera 5 % VAT)
    • EPUB (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Najchętniej kupowane

  1. 1.O menopauzie. Czego ginekolog Ci nie powie
  2. 2.Czego ginekolog ci nie powie. Książka, którą powinna przeczytać każda z nas!
  3. 3.Kup kochance męża kwiaty
  4. 4.Biohacking. Przewodnik dla początkujących
  5. 5.Facet jak młody bóg
  6. 6.Potęga osobistego uroku. Jak zjednywać sobie ludzi
  7. 7.Co chce wiedzieć klient?
  8. 8.Menopauza. Instrukcja obsługi
  9. 9.Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie
  10. 10.Toksyczna matka