Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Bo liczy się każda treść!

Zostań autorem ContentLink

Platforma ContentLink jest otwarta na autorów, którzy chcą, by ich twórczość dotarła do szerokiego grona odbiorców. Zapraszamy do współpracy.

Jak asertywnie komunikować? - ebook

29,00 26,10 zł (zawiera 5 % VAT)

  • PDF (znak wodny)

Piotr Bucki 

13.08.2021

13.08.2021

polski

80

Wydawnictwo Cztery Głowy

9788378433224

Opis:

W tytule "Jak asertywnie komunikować?" Piotr Bucki zwraca uwagę na rolę zdrowej samooceny. Bez względu na to, czy chodzi o relacje w pracy, w domu czy o rozwój, bez zdrowych asertywnych zachowań trudno jest osiągnąć mądrą życiową równowagę. Asertywność to jedna z najważniejszych cech i podstawa zdrowych relacji w biznesie (i nie tylko). Dzięki temu e-bookowi wzmocnisz swoją samoocenę, nauczysz się, jak osiągać swoje cele i sięgać po to, czego potrzebujesz, nie raniąc innych. 

Opinie o produkcie


Bądź pierwszą osobą, która doda opinię. Kliknij tutaj.
 
  100% gwarancji satysfakcji Możesz absolutnie bez żadnego ryzyka kupić wybrany produkt z naszej oferty. Chcemy przekonać Cię, że cyfrowe publikacje to przyszłość. Jesteśmy pewni, że ta forma publikacji przypadnie Ci do gustu, dlatego też dajemy 100% gwarancję. Dzięki temu możesz mieć pewność, że albo będziesz zadowolony z naszych produktów... albo zwrócimy Ci pieniądze.
Kup Jak asertywnie komunikować? - ebook
Forma zakupuCena

Jak asertywnie komunikować? - ebook

29,00 26,10 zł (zawiera 5 % VAT)
    • PDF (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Najchętniej kupowane

  1. 1.Czego ginekolog ci nie powie. Książka, którą powinna przeczytać każda z nas!
  2. 2.Biohacking. Przewodnik dla początkujących
  3. 3.O menopauzie. Czego ginekolog Ci nie powie
  4. 4.Kup kochance męża kwiaty
  5. 5.Facet jak młody bóg
  6. 6.Szef wymagający i wyrozumiały
  7. 7.Zjedz tę żabę! 21 metod podnoszenia wydajności w pracy i zwalczania skłonności do zwlekania
  8. 8.Potęga osobistego uroku. Jak zjednywać sobie ludzi
  9. 9.Co chce wiedzieć klient?
  10. 10.Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie