Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Bo liczy się każda treść!

Zostań autorem ContentLink

Platforma ContentLink jest otwarta na autorów, którzy chcą, by ich twórczość dotarła do szerokiego grona odbiorców. Zapraszamy do współpracy.

E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online - ebook

34,90 31,41 zł (zawiera 5 % VAT)

  • EPUB (znak wodny)
  • MOBI (znak wodny)

Artur Maciorowski 

16.05.2014

polski

206

Edgard

978-83-7788-395-2

Opis:

Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję! Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu!

Trzymasz w rękach najbardziej rozbudowany i kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce. Poradnik nauczy cię, jak używać internetowych narzędzi do efektywnej budowy i wzmocnienia działań twojej firmy czy marki. Dowiesz się, jak praktycznie planować akcje marketingowe online. Poznasz grupę docelową, dobierzesz do jej potrzeb działania promocyjne oraz określisz ich wytyczne. Nauczysz się komunikacji w kanałach mobilnych i mediach społecznościowych. Poznasz zarówno popularne, jak i mniej powszechne techniki marketingu interaktywnego. Książka uwzględnia polskie realia i bierze pod uwagę możliwości budżetowe małych i średnich przedsiębiorstw. Zdobądź wiedzę praktyka e-biznesu i wypromuj swój produkt!

Dzięki lekturze poradnika:
- dowiesz się, jak zbudować efektywny i funkcjonalny serwis WWW
- zwiększysz liczbę klientów dzięki umiejętniemu wykorzystaniu Google AdWords, e-mail marketingu i social media
- poznasz możliwości SEO, SEM i PPC oraz nauczysz się czerpać z nich korzyści
- osiągniesz lepsze wyniki sprzedażowe dzięki performance marketingowi, marketingowi afiliacyjnemu czy wirusowemu
- będziesz potrafił zmierzyć skuteczność działań promocyjnych online przy pomocy WebAnalytics czy benchmarkingu

Działaj skutecznie! Reklamuj swoją firmę w sieci i pomnażaj zyski!

O autorze:
Artur Maciorowski – konsultant, trener, publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu, właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode, redaktor prowadzący „Online Marketing Polska”. Wykładowca m.in. w SGH i w SWPS. Realizował projekty dla takich firm, jak PKN Orlen, Bank BPH, PARP. Od 10 lat prowadzi szkolenia i warsztaty w zakresie marketingu interaktywnego.

Opinie o produkcie


Aby dodać opinię o produkcie musisz być zalogowany na swoje konto Klubu Nexto.
Zaloguj się / zarejestruj się za darmo.

 

  100% gwarancji satysfakcji Możesz absolutnie bez żadnego ryzyka kupić wybrany produkt z naszej oferty. Chcemy przekonać Cię, że cyfrowe publikacje to przyszłość. Jesteśmy pewni, że ta forma publikacji przypadnie Ci do gustu, dlatego też dajemy 100% gwarancję. Dzięki temu możesz mieć pewność, że albo będziesz zadowolony z naszych produktów... albo zwrócimy Ci pieniądze.
Kup E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online - ebook
Forma zakupuCena

E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online - ebook

34,90 31,41 zł (zawiera 5 % VAT)
    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

Najchętniej kupowane

  1. 1.Biohacking. Przewodnik dla początkujących
  2. 2.Nowy Jednominutowy Menedżer
  3. 3.Zjedz tę żabę! 21 metod podnoszenia wydajności w pracy i zwalczania skłonności do zwlekania
  4. 4.Fastlane milionera
  5. 5.Esencjalista
  6. 6.Szef wymagający i wyrozumiały
  7. 7.Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie
  8. 8.Mocni ojcowie, mocne córki
  9. 9.4-godzinny tydzień pracy
  10. 10.Ciszej, proszę...