Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Bo liczy się każda treść!

Zostań autorem ContentLink

Platforma ContentLink jest otwarta na autorów, którzy chcą, by ich twórczość dotarła do szerokiego grona odbiorców. Zapraszamy do współpracy.

Techniki sprzedaży zdalnej. Jak działając "na odległość" osiągać sukcesy sprzedażowe - audiobook

: Techniki sprzedaży zdalnej. Jak działając "na odległość" osiągać sukcesy sprzedażowe - audiobook

Kliknij aby powiększyć

Odtwórz fragment:

Audio Player
OkładkaOpinie o produkcie
49,90 44,91 zł (zawiera 5 % VAT)

  • MP3 (znak wodny)

Roman Kawszyn  Adam Szaran 

Tomasz Urbański 

01.04.2022

01.04.2022

polski

5 godz. 29 min.

MT Biznes

978-83-823-1171-6

Opis:

Nie da się sprzedawać zdalnie”. Tak mówili niektórzy nasi przyjaciele handlowcy, którzy przyzwyczajeni do odwiedzin i bycia u klienta stacjonarnie, w marcu 2020 roku weszli w nową rzeczywistość. „A już pozyskać nowego klienta, to jest prawie niemożliwe”.

Rynek sprzedaży ciągle ewoluuje. Zmieniają się okoliczności zewnętrzne, preferencje klientów, jak również narzędzia sprzedaży. W dzisiejszym zmiennym otoczeniu najskuteczniejsi będą ci, którzy potrafią dostosować się do różnych form kontaktu z klientem. Lecz do tego potrzebne będą nowe umiejętności i realne narzędzia.

Roman Kawszyn oraz Adam Szaran przez ostatnie półtora roku wypracowali system sprzedaży zdalnej, który działa. Zrobili to we współpracy z najlepszymi handlowcami z zaprzyjaźnionych firm, po to, by jednocześnie go testować i udoskonalać. Jedna z tych firm osiągnęła najlepszy wynik finansowy w Polsce (handlowcy byli na początku przekonani, że w ich branży i z ich klientem zdalnie sprzedawać się nie da), inni zwiększyli swoje obroty o kilkadziesiąt, jeszcze inni o kilkanaście procent. Po zebraniu feedbacku, dowodów słuszności oraz analizie rynkowych case studies jako pierwsi w Polsce wprowadzili ten system na rynek pod postacią „Distance Seller” – kursu sprzedaży zdalnej dla handlowców.

Dziś całą tę wiedzę, konkretne techniki, schematy i metody pozwalające na pozyskanie i obsługę klienta „na odległość” zawarli w książce „Techniki sprzedaży zdalnej”.


Czego można się spodziewać po ich książce?

Zdobycia umiejętności związanych ze zdalną sprzedażą i obsługą klienta. Ta książka jest dla ciebie, jeśli do tej pory byłeś handlowcem, przedstawicielem, reprezentantem, doradcą handlowym, który zwykle był u klienta stacjonarnie, spotykaliście się face to face, a teraz musisz pracować w trybie home office. Sprawdzi się również wtedy, kiedy pracowałeś już zdalnie, ale chcesz zwiększyć swoje kompetencje i poznać więcej narzędzi oraz technik obsługi klienta i sprzedaży.

 

Autorzy przedstawiają w niej schematy, algorytmy i techniki, które pasują do dwóch typów sytuacji:

  • tych, w których powinieneś cały czas budować silną bazę klientów i pozyskiwać nowych poprzez telefon, maile, portale społecznościowe. Nazywają to budowaniem muru klientów. Podpowiadają, jak poprzez odpowiednie działania zdobywać nowych klientów, jak poprowadzić pierwszą rozmowę i wciągać ich coraz dalej w proces sprzedażowy i jak go sfinalizować.
  • tych, w których musisz zadbać o istniejącą już bazę klientów. Podpowiadają, jak sprawiać, aby mimo odległości klient czuł się zadbany. Jak reagować w sytuacjach kryzysowych w relacjach pomiędzy tobą a klientem.

Opinie o produkcie


Bądź pierwszą osobą, która doda opinię. Kliknij tutaj.
 
  100% gwarancji satysfakcji Możesz absolutnie bez żadnego ryzyka kupić wybrany produkt z naszej oferty. Chcemy przekonać Cię, że cyfrowe publikacje to przyszłość. Jesteśmy pewni, że ta forma publikacji przypadnie Ci do gustu, dlatego też dajemy 100% gwarancję. Dzięki temu możesz mieć pewność, że albo będziesz zadowolony z naszych produktów... albo zwrócimy Ci pieniądze.
Kup Techniki sprzedaży zdalnej. Jak działając "na odległość" osiągać sukcesy sprzedażowe - audiobook
Forma zakupuCena

Techniki sprzedaży zdalnej. Jak działając "na odległość" osiągać sukcesy sprzedażowe - audiobook

49,90 44,91 zł (zawiera 5 % VAT)
    • MP3 (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Najchętniej kupowane

  1. 1.Co chce wiedzieć klient?
  2. 2.Esencjalista
  3. 3.Zarządzanie. Nowe otwarcie
  4. 4.Szef wymagający i wyrozumiały
  5. 5.Odwaga w przywództwie
  6. 6.Proste prawdy o przywództwie
  7. 7.Techniki sprzedaży zdalnej. Jak działając "na odległość" osiągać sukcesy sprzedażowe
  8. 8.Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów
  9. 9.4DX, czyli 4 Dyscypliny realizacji
  10. 10.Strategia błękitnego oceanu wydanie rozszerzone