Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Bo liczy się każda treść!

Zostań autorem ContentLink

Platforma ContentLink jest otwarta na autorów, którzy chcą, by ich twórczość dotarła do szerokiego grona odbiorców. Zapraszamy do współpracy.

Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone - audiobook

: Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone - audiobook

Kliknij aby powiększyć

Odtwórz fragment:

Audio Player
OkładkaOpinie o produkcie
49,90 44,91 zł (zawiera 5 % VAT)

  • MP3 (znak wodny)

Dariusz Puzyrkiewicz 

Marcin Fugiel 

26.02.2024

26.02.2024

polski

06:09:12

Onepress

978-83-289-1367-7

Opis:

Na początku było słowo

Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skłonić nas do akcji. Każdy z trybów posługuje się innym zestawem narzędzi. Oczywiście, dziennikarz może angażować emocje, tak jak copywriter może - a nawet powinien - opierać się na faktach. Ale, tak jak dobra proza literacka nie sprzedaje proszków do prania, tak samo ludzie nie ustawiają się w kolejce do perswazyjnych tekstów w księgarni. Biblia copywritingu - jak sam tytuł wskazuje - nauczy Cię trzeciego trybu.

ze wstępu Pawła Tkaczyka

Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem treści perswazyjnych. Jak w każdym fachu, także w Twoim istnieje zestaw uniwersalnych zasad oraz narzędzi, chwytów i trików, które wszyscy - czeladnik, rzemieślnik, mistrz - muszą znać i którymi powinni swobodnie operować. Inwencja własna jest oczywiście w copywritingu wskazana, jednak podstawa to opanowanie pisarskiego abecadła.

Dariusz Puzyrkiewicz, weteran zawodu z kilkunastoletnim stażem i wieloma udokumentowanymi sukcesami na koncie, zebrał niezbędną wiedzę w tej książce. Zaopatrz się w nią, przeczytaj, ustaw na półce na wysokości wzroku - i wracaj do niej zawsze, gdy będziesz tworzyć tekst, który sprzedaje. Produkty. Usługi. Albo idee.

Dowiedz się, jak:

  • korzystać z inspiracji i gdzie ich szukać
  • skonstruować kuszący nagłówek
  • napisać jasną, zwięzłą i skuteczną ofertę
  • wyróżnić się na tle konkurencji
  • żonglować słowami w mediach społecznościowych

Opinie o produkcie


Bądź pierwszą osobą, która doda opinię. Kliknij tutaj.
 
  100% gwarancji satysfakcji Możesz absolutnie bez żadnego ryzyka kupić wybrany produkt z naszej oferty. Chcemy przekonać Cię, że cyfrowe publikacje to przyszłość. Jesteśmy pewni, że ta forma publikacji przypadnie Ci do gustu, dlatego też dajemy 100% gwarancję. Dzięki temu możesz mieć pewność, że albo będziesz zadowolony z naszych produktów... albo zwrócimy Ci pieniądze.
Kup Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone - audiobook
Forma zakupuCena

Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone - audiobook

49,90 44,91 zł (zawiera 5 % VAT)
    • MP3 (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone
  2. 2.Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
  3. 3.UX writing. Moc języka w produktach cyfrowych
  4. 4.Psychologia szefa 1. Szef to zawód. Wydanie III rozszerzone
  5. 5.Zarządzanie. Nowe otwarcie

Najchętniej kupowane

  1. 1.Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone
  2. 2.Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
  3. 3.Psychologia szefa 1. Szef to zawód. Wydanie III rozszerzone
  4. 4.UX writing. Moc języka w produktach cyfrowych
  5. 5.Zarządzanie. Nowe otwarcie