Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Bo liczy się każda treść!

Zostań autorem ContentLink

Platforma ContentLink jest otwarta na autorów, którzy chcą, by ich twórczość dotarła do szerokiego grona odbiorców. Zapraszamy do współpracy.

sztuka perswazji

  • Sztuka perswazji w starożytnych Chinach - ebook

    Data dostępności: 06.05.2020

    Data publikacji: 06.05.2020

    Chińska sztuka perswazji odsłania czytelnikowi korzenie fascynującego fenomenu, jakim jest starożytna retoryka w Chinach. Opowiastka alegoryczna z IV-III w. p.n.e. tworzy swoistą wspólnotę gatunkową z wybitnymi tekstami politycznymi, polemicznymi i filozoficznymi, a także z anegdotami i exemplami historycznymi, na których przez wieki wzrastała cywilizacja Państwa Środka. Sięgamy do prawdziwych źródeł...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 49,00 44,10 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Sztuka perswazji, czyli język wpływu i manipulacji - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Sztuka perswazji, czyli język wpływu i manipulacji - audiobook

    Data dostępności: 23.07.2012

    Data publikacji: 18.06.2012

    Nie masz czasu czytać? Słuchaj! Czyta: Andrzej Batko! Posłuchaj: jaką potęgę daje Ci neurolingwistyczne programowanie - NLP, jak ujarzmić własne emocje i zachowania, jak na co dzień manipulują Tobą inni. Dlaczego audiobook, książka do słuchania? Czas bywa zbyt cenny i rzadko wystarcza Ci go na czytanie książek, nawet tych, które zdecydowanie warto poznać. Teraz możesz przyswajać sobie...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 29,90 26,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    Ocena: 4
    • MP3 (znak wodny)
  • Dźwięk - głos - literatura. Przestrzenie intermedialności - ebook

    Dźwięk - głos - literatura. Przestrzenie intermedialności - ebook

    Data dostępności: 19.10.2024

    Data publikacji: 10.10.2024

    Na recenzowany tom składają się studia interdyscyplinarne sytuujące się na pograniczu literaturoznawstwa, antropologii, teorii muzyki, sound studies, kulturoznawstwa i medioznawstwa. Zagadnieniem centralnym książki jest głos w jego różnych aspektach - jako zjawisko zmysłowe, jako przejaw bezpośredniej obecności autora, jako fenomen fizjologiczny, jako narzędzie perswazji, jako pole eksperymentu, a...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 27,00 24,30 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting - audiobook

    Data dostępności: 28.04.2022

    Data publikacji: 28.04.2022

    Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 44,90 40,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.Ogień
  2. 2.Życie na gorąco
  3. 3.Gazeta Podatkowa
  4. 4.Super Express
  5. 5.Przegląd Sportowy
  6. 6.Sport
  7. 7.Dziennik Gazeta Prawna
  8. 8.Tygodnik Powszechny
  9. 9.Polityka
  10. 10.Viva

Najchętniej kupowane

  1. 1.Sport
  2. 2.Dziennik Gazeta Prawna
  3. 3.Newsweek Polska
  4. 4.Przegląd Sportowy
  5. 5.Tygodnik Powszechny
  6. 6.Tygodnik Do Rzeczy
  7. 7.Gazeta Wyborcza - Warszawa
  8. 8.NIE
  9. 9.Plus Minus
  10. 10.Polityka