Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Bo liczy się każda treść!

Zostań autorem ContentLink

Platforma ContentLink jest otwarta na autorów, którzy chcą, by ich twórczość dotarła do szerokiego grona odbiorców. Zapraszamy do współpracy.

sztuka marketingu

  • Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy - ebook

    Data dostępności: 08.02.2023

    Data publikacji: 08.02.2023

    Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu”, „Marketing”, „Zarządzanie marketingowe” oraz innych przedmiotów specjalnościowych, uczestników studiów po-dyplomowych w zakresie zarządzania, praktyków gospodarczych samodzielnie poznających problematykę marketingu oraz dydaktyków szkół...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 89,90 80,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Sztuka rynkologii - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Sztuka rynkologii - audiobook

    Data dostępności: 02.12.2014

    Data publikacji: 02.12.2014

    Kim jest rynkolog? Osobnikiem zawodowo tworzącym rynki i zarządzającym nimi. Tworzącym na tych rynkach wartość, z punktu widzenia klienta, właściciela firmy i pracownika. Aby zostać w pełni wykształconym Rynkologiem, trzeba rozumieć i akceptować fakt, że marketing nie służy oszukiwaniu innych ludzi. Jego celem jest budowa realnych wartości, bo dziś to staje się to kluczem do budowania pozytywnych relacji...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 31,99 28,79 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone - audiobook

    Data dostępności: 28.11.2014

    Data publikacji: 04.11.2014

    Pracujesz na etacie, ale marzysz o tym, by wreszcie móc rzucić kierat i zająć się tym, co Cię naprawdę cieszy? A może prowadzisz własną działalność i czujesz, że ukochana firma zaczyna bez reszty pochłaniać Twój czas i energię, nie dając w zamian oczekiwanego wysokiego dochodu? Słowem - chcesz mieć to, o czym marzy większość ludzi - czas i pieniądze, ale nie bardzo wierzysz, że to realne? Otóż wszystko...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 31,99 28,79 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    Ocena: 1
    • MP3 (znak wodny)
  • Zasada najniższej energii. Dlaczego nam się nie chce i jak to wykorzystać w komunikacji, zarządzaniu, marketingu i sprzedaży - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Zasada najniższej energii. Dlaczego nam się nie chce i jak to wykorzystać w komunikacji, zarządzaniu, marketingu i sprzedaży - audiobook

    Data dostępności: 18.04.2023

    Data publikacji: 18.04.2023

    Jak wykorzystać ludzką skłonność do unikania wysiłku i chodzenia na skróty, by lepiej komunikować się, zarządzać i sprzedawać! Choć nie zawsze to dostrzegasz, spotykasz się z nią na każdym kroku. Zasada najniższej energii to naturalna, ewolucyjna ludzka skłonność do oszczędzania energii - powód, dla którego nie robimy rzeczy, które powinniśmy robić, a kiedy już je robimy, wybieramy tę łatwiejszą drogę. Ten...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 44,90 40,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Zasada najniższej energii. Dlaczego nam się nie chce i jak to wykorzystać w komunikacji, zarządzaniu, marketingu i sprzedaży - ebook

    Data dostępności: 13.03.2023

    Data publikacji: 13.03.2023

    Jak wykorzystać ludzką skłonność do unikania wysiłku i chodzenia na skróty, by lepiej komunikować się, zarządzać i sprzedawać! Choć nie zawsze to dostrzegasz, spotykasz się z nią na każdym kroku. Zasada najniższej energii to naturalna, ewolucyjna ludzka skłonność do oszczędzania energii - powód, dla którego nie robimy rzeczy, które powinniśmy robić, a kiedy już je robimy, wybieramy tę łatwiejszą drogę. Ten...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 44,90 40,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Raport o stanie edukacji muzealnej. Suplement. Część 1 - ebook

    Raport o stanie edukacji muzealnej. Suplement. Część 1 - ebook

    Data dostępności: 19.08.2023

    Data publikacji: 19.08.2023

    Tom pierwszy składa się z wypowiedzi pracowników muzeów w Polsce na temat edukacji muzealnej. Część pierwsza to zapis dyskusji środowiska edukatorów muzealnych, w której ogniskują się główne problemy przed jakimi w praktyce stają osoby zajmujące się edukacją muzealną. Stanowi ona efekt seminariów problemowych poświęconych muzeom i edukacji zorganizowanych przez Forum Edukatorów Muzealnych w 2012 roku....

    TANIEJ 5 %
    Cena: 15,00 13,50 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Raport o stanie edukacji muzealnej. Suplement. Część 2 - ebook

    Raport o stanie edukacji muzealnej. Suplement. Część 2 - ebook

    Data dostępności: 19.08.2023

    Data publikacji: 19.08.2023

    Tom pierwszy składa się z wypowiedzi pracowników muzeów w Polsce na temat edukacji muzealnej. Część pierwsza to zapis dyskusji środowiska edukatorów muzealnych, w której ogniskują się główne problemy przed jakimi w praktyce stają osoby zajmujące się edukacją muzealną. Stanowi ona efekt seminariów problemowych poświęconych muzeom i edukacji zorganizowanych przez Forum Edukatorów Muzealnych w 2012 roku....

    TANIEJ 5 %
    Cena: 15,00 13,50 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Mapa Agile & Scrum. Jak się odnaleźć jako Scrum Master - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Mapa Agile & Scrum. Jak się odnaleźć jako Scrum Master - audiobook

    Data dostępności: 18.01.2022

    Data publikacji: 18.01.2022

    Lepiej, szybciej, skuteczniej! SCRUM , czyli zwinne (ang. Agile) podejście do wytwarzania usług i produktów, wymyślono po to, by realizować zadania w krótszym czasie, z użyciem mniejszej ilości zasobów i w jak najlepszym "dopasowaniu" do oczekiwań klienta. Zespoły pracujące w Scrumie, starzy agile'owi wyjadacze, zwykle sobie to podejście chwalą i chętnie korzystają z niego przy prowadzeniu kolejnych...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 59,00 53,10 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
  • Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów - audiobook

    Data dostępności: 30.10.2020

    Data publikacji: 30.10.2020

    Jak tworzyć intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zro­bić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania? Twitter pozwala na wpisy o maksymalnej długości 140 znaków. Snapchat daje maksymalnie osiem sekund. Prezentacje TED to osiemnaście minut. Wpisy na blogu Setha Godina, guru marketingu, niemal...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 42,90 38,61 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów - ebook

    Data dostępności: 30.10.2020

    Data publikacji: 30.10.2020

    Jak tworzyć intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zro­bić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania? Twitter pozwala na wpisy o maksymalnej długości 140 znaków. Snapchat daje maksymalnie osiem sekund. Prezentacje TED to osiemnaście minut. Wpisy na blogu Setha Godina, guru marketingu, niemal...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 42,90 38,61 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.Ogień
  2. 2.Sport
  3. 3.Gazeta Wyborcza - Warszawa
  4. 4.Przegląd Sportowy
  5. 5.Dziennik Gazeta Prawna
  6. 6.Wysokie Obcasy Extra
  7. 7.Cienie pośród mroku
  8. 8.Błękitna godzina
  9. 9.Królowa lodu
  10. 10.Cienie pośród mroku

Najchętniej kupowane

  1. 1.Sport
  2. 2.Dziennik Gazeta Prawna
  3. 3.Newsweek Polska
  4. 4.Tygodnik Powszechny
  5. 5.Przegląd Sportowy
  6. 6.Tygodnik Do Rzeczy
  7. 7.Polityka
  8. 8.Gazeta Wyborcza - Warszawa
  9. 9.Plus Minus
  10. 10.NIE