Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Bo liczy się każda treść!

Zostań autorem ContentLink

Platforma ContentLink jest otwarta na autorów, którzy chcą, by ich twórczość dotarła do szerokiego grona odbiorców. Zapraszamy do współpracy.

relacje z klientem

  • Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu - audiobook

    Data dostępności: 28.09.2021

    Data publikacji: 28.09.2021

    Czy wiesz, że TYLKO 3% klientów uważa, że sprzedawcy są godni zaufania? A czy zdajesz sobie sprawę, że AŻ 61% handlowców twierdzi, że sprzedaż jest obecnie dużo trudniejsza, niż była pięć lat temu? Jak myślisz, z czego to wynika? Współcześni klienci oczekują od drugiej strony wsparcia i doradztwa, handlowcy zaś przewodnika, który nauczy ich, jak robić to właściwie. Oto Twój klucz do świata sprzedaży,...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 39,90 35,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
  • Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty - audiobook

    Data dostępności: 12.04.2022

    Data publikacji: 12.04.2022

    Małymi krokami do sukcesu sprzedażowego. Czy zgodzisz się ze stwierdzeniem, że praca handlowca jest powtarzalna? Oczywiście, produkty i usługi różnią się od siebie. Jasne, że klienci bywają rozmaici. Temperamenty sprzedawców - Twój, mój, jego i jej - także nie są identyczne. Jednak każdy proces sprzedaży zawiera mniej więcej te same składowe: do sprzedawania trzeba się przygotować, nawiązać kontakt...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 57,00 51,30 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
  • Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców - audiobook

    Data dostępności: 22.05.2023

    Data publikacji: 22.05.2023

    W copywritingu język giętki to wiele, ale wciąż za mało! Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on przede wszystkim sztuką analizowania i badania rynku, a...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 49,00 44,10 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
  • Jak sprzedawać, żeby chcieli kupować - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Jak sprzedawać, żeby chcieli kupować - audiobook

    Data dostępności: 24.03.2023

    Data publikacji: 24.03.2023

    Jak sprzedawać, żeby chcieli kupować W tym samym roku, w którym Titanic zderzył się z górą lodową, Dale Carnegie zaczął prowadzić zajęcia z wystąpień publicznych na nowojorskim Harlemie. Obydwa te wydarzenia wywarły wpływ na losy wielu ludzi. Dziś tragiczny rejs Titanica jest zaledwie jedną z wielu historii z przeszłości, a książki Carnegiego w dalszym ciągu "pomagają innym uświadomić sobie własne...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 49,90 44,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.Anna O
  2. 2.Szkoła w czasach AI. Jak przygotować dzieci na wyzwania jutra
  3. 3.Six Sigma dla menedżerów. Jak za pomocą liczb, danych i faktów usprawnić procesy i zmienić kulturę organizacyjną
  4. 4.W słońcu Bora Bora
  5. 5.Sztuka uwodzenia
  6. 6.Im mroczniej, tym lepiej
  7. 7.Cyrk na trzy pierścienie. Kobe, Shaq, Phil i szalone lata dynastii Lakers
  8. 8.Logistyka
  9. 9.Tygodnik Podhalański
  10. 10.Na Temat - Tygodnik Nadobrzański

Najchętniej kupowane

  1. 1.Nowa Fantastyka
  2. 2.Dziennik Gazeta Prawna
  3. 3.Berdo
  4. 4.Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego
  5. 5.Sport
  6. 6.Gazeta Wyborcza - Warszawa
  7. 7.Plus Minus
  8. 8.Tygodnik Do Rzeczy
  9. 9.Przegląd Sportowy
  10. 10.Tygodnik Powszechny