Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Bo liczy się każda treść!

Zostań autorem ContentLink

Platforma ContentLink jest otwarta na autorów, którzy chcą, by ich twórczość dotarła do szerokiego grona odbiorców. Zapraszamy do współpracy.

public relations pr

  • Doskonałe Public Relations. Teorie, kontrowersje, debaty - ebook

    Data dostępności: 22.12.2020

    Data publikacji: 22.12.2020

    Monografia omawia popularną i niezwykle wpływową w dziedzinie PR teorię doskonałego public relations Jamesa Gruniga. Autor stawia sobie trzy główne cele: eksploracyjne - służące poznaniu, opisowi i zrozumieniu zjawisk zachodzących w teorii public relations eksplikacyjne - a więc wyjaśniające główne wątki w debatach wokół teorii doskonałego public relations oraz prognostyczne - czyli stanowiące...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 54,90 49,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Public relations. Wizerunek. Reputacja. Tożsamość - ebook

    Data dostępności: 13.09.2019

    Data publikacji: 13.09.2019

    PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowania się z klientami oraz obywatelami. I o tym właśnie jest książka. Celem autora jest przekazanie wiedzy, w tym wyników najnowszych badań, na temat public relations...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 44,90 40,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Manipulacja informacją. Public relations w organizacjach szczególnego ryzyka - ebook

    Data dostępności: 17.02.2012

    Data publikacji: 01.01.2009

    We współczesnych przedsiębiorstwach ukierunkowanych na rozwój, przewagę i wysoką rentowność, istnieje silne poparcie dla wszelkich innowacji, mogących polepszyć rezultaty realizowanych w firmie przedsięwzięć. Ważnym narzędziem budowania przewagi konkurencyjnej jest działalność public relations (PR). Profesjonalny PR przyczynia się bowiem do sukcesów firm, poprzez tworzenie wiarygodnego wizerunku i...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 30,00 27,00 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Press – e-wydanie – 11-12/2024

    Press – e-wydanie – 11-12/2024

    Data dostępności: 31.10.2024

    Data publikacji: 31.10.2024

    PRESS - dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 23,00 21,85 zł
    (zawiera 8% VAT)

    czytaj więcej

    Ocena: 4.9
    • PDF (znak wodny)
    • Dostęp online PDF
  • Promocja edukacji akademickiej w Polsce po roku 2000 - ebook

    Promocja edukacji akademickiej w Polsce po roku 2000 - ebook

    Data dostępności: 16.09.2021

    Data publikacji: 16.09.2021

    Autor nie ogranicza swoich rozważań tylko do perspektywy uczelni, ale podejmuje też kwestię promocji nauki, jako takiej, słusznie widząc istotny związek między obrazem nauki w świadomości społecznej a potrzebami edukacyjnymi, statusem ludzi wykształconych, szansami na rynku pracy, itp. Monografię Marka Zimnaka oceniam wysoko z uwagi na fakt, że jest to dzieło praktyka i teoretyka. (Z recenzji recenzji...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 16,00 14,40 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących - ebook

    Data dostępności: 29.04.2022

    Data publikacji: 29.04.2022

    Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na YouTubie, aplikacjami mobilnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój produkt lub usługę przed zawieruszeniem...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 79,90 71,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Siła narracji marketingowej - ebook

    Data dostępności: 30.08.2019

    Data publikacji: 30.08.2019

    To nie jest kolejny poradnik! Marketingowe doświadczenie Sebastiana Hejnowskiego wraz z kunsztem literackim Mirosława Bujko dały niezwykłą opowieść o sile słowa i metodach jego użycia. Autorzy nie zapomnieli też o praktycznych przykładach. Obydwaj mają całkowicie odmienne doświadczenia językowe. Sebastian to komunikator marketingowy. Posługuje się językiem typowym dla komunikacji PR. Jego instrumentalne,...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 42,90 38,61 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    Ocena: 5
    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Komunikacja w mediach społecznościowych - ebook

    Data dostępności: 17.01.2017

    Data publikacji: 02.01.2012

    „Komunikacja w mediach społecznościowych” omawia fenomen social mediów oraz nowych form komunikowania, jakie wytworzyły się w procesie ich dynamicznego rozwoju. Obok naukowych teorii przedstawione zostały przykłady praktyczne, wyjęte wprost z tętniącego życiem wirtualnego świata. To w dużej mierze serwisy społecznościowe i skupione wokół nich e-społeczności budują potęgę internetu, tworząc...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 34,00 30,60 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Fakty i mity o jednym procencie podatku. Odpis podatkowy w procesie kreowania społeczeństwa obywatelskiego - ebook

    Fakty i mity o jednym procencie podatku. Odpis podatkowy w procesie kreowania społeczeństwa obywatelskiego - ebook

    Data dostępności: 16.09.2021

    Data publikacji: 16.09.2021

    „Recenzowana praca stanowi cenne źródło informacji o finansowaniu organizacji społeczeństwa obywatelskiego w Polsce z 1% podatku od dochodów osobistych. Ważnym ustaleniem pracy jest zwrócenie uwagi, że mechanizm 1% w znacznie mniejszym stopniu niż to zakładano w rozwiązaniu ustawowym jest sposobem budowania społeczności. Interesującym ustaleniem badawczym Autorki, które z pewnością będzie przydatne...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 15,00 13,50 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.Ogień
  2. 2.Przegląd Sportowy
  3. 3.Sport
  4. 4.Dziennik Gazeta Prawna
  5. 5.Gazeta Wyborcza - Warszawa
  6. 6.Wysokie Obcasy Extra
  7. 7.Cienie pośród mroku
  8. 8.Błękitna godzina
  9. 9.Królowa lodu
  10. 10.Cienie pośród mroku

Najchętniej kupowane

  1. 1.Sport
  2. 2.Dziennik Gazeta Prawna
  3. 3.Newsweek Polska
  4. 4.Tygodnik Powszechny
  5. 5.Przegląd Sportowy
  6. 6.Tygodnik Do Rzeczy
  7. 7.Polityka
  8. 8.Plus Minus
  9. 9.Gazeta Wyborcza - Warszawa
  10. 10.Super Express