Najbardziej ogólnie JAKOŚĆ - to stopień spełniania stawianych wymagań. Mamy z nią do czynienia wszędzie wokół. Jakość życia, produktu, usługi - musimy jakoś ją wyrazić, ocenić by móc dążyć do jej poprawy W tej monografii rozpatruje się szczegółowo pięć podstawowych kamieni milowych rozwoju wiedzy o jakości, którymi są:
1. KWALITOLOGIA - system porządkowania informacji o jakości
2. WARTOŚCIOWANIE -...
Co się stanie, gdy przyszłość wymknie ci się spod kontroli?
Zło potrafi przybierać najróżniejsze formy. Jego źródłem może być inżynieria genetyczna wykorzystywana do nielegalnego wspomagania ludzkiego organizmu. Podobnie jak symbioza człowieka z larwalną formą obcych. Ci, którzy po śmierci wstali z grobów, również nie zwiastują niczego dobrego... Czy znajdzie się ktoś, kto stawi czoła tym wszystkim...
Istnienie globalnej konkurencji i produktów światowych oraz permanentne skracanie cyklu życia produktu wymusza ciągłe wdrażanie efektywnych innowacji technicznych, ekonomicznych i organizacyjnych oraz innowacji w metodach zarządzania.
Utrzymanie się na rynku światowym i dostosowanie do ciągłych zmian ułatwia między innymi logistyka, której przedmiotem badań są prawidłowości i zjawiska występujące...
Nowa książka Chrisa Hadnagy'ego, Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami jest doskonałą lekturą dla każdego, kto jest choć trochę zainteresowany kwestią inżynierii społecznej. Opisane w niej działania, od zdobywania informacji po wykonanie planu, umożliwiają infiltrację dowolnego celu.
Kevin Mitnick , autor, prelegent i konsultant
Wykorzystaj najlepsze techniki hackerskie, aby...
Przyczynkiem w napisaniu książki stała się publikacja w Dzienniku Ustaw rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 5 lipca 2013 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. Autor uznał bowiem, że przy wprowadzaniu nowych, zaostrzonych wymagań izolacyjności cieplnej niezwykle ważne w procesie projektowym...
Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się popularne wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można nauczyć się zarażać ideami i sprawić, aby nasze treści stały się viralem?
Niezależnie od tego, czy zawodowo zajmujesz się marketingiem, polityką, inżynierią, prowadzisz własną firmę, czy jesteś wykładowcą,...