Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Bo liczy się każda treść!

Zostań autorem ContentLink

Platforma ContentLink jest otwarta na autorów, którzy chcą, by ich twórczość dotarła do szerokiego grona odbiorców. Zapraszamy do współpracy.

Press - e-wydanie – 1-2/2019

23,00 21,85 zł (zawiera 8 % VAT)

  • PDF (znak wodny)
  • Dostęp online PDF

1-2/2019

02.01.2019

01.01.2019

polski

Press

14259818

Ocena: 4.9

W numerze:

 

Kittel nie dyskutuje z trollami, Trzaskowki nie dojrzał, Chmielarz nie był w kostnicy

Kulisy reportażu o polskich neonazistach. Sposoby Viktora Orbana na przejęcie mediów. Opowieść o Barbarze Toruńczyk. Wojna o Al-Dżazirę. 

Raport o polskim rynku reklamy.

Nie zgadzam się na szkalowanie dziennikarza. O wiarygodność musimy dbać, bo to właśnie ona najbardziej rozjusza trolli – mówi Bertold Kittel, Dziennikarz Roku 2018. Reporter śledczy TVN, TVN 24 opowiada w „Press” o kulisach powstania reportażu o polskich neonazistach. 

Tłumaczy, dlaczego obchody urodzin Hitlera nie mogły być ustawką. 

Przestrzega, by nie wchodzić w dyskusje z trollami. Podziały wśród prawicowych dziennikarzy są większe, niżby się lewicowym wydawało. Ci, którzy nie spełnili pokładanych w nich nadziei i nie stali się propagandystami dobrej zmiany, są uznawani za zdrajców – a w tym obozie zdrajca jest gorszy od wroga. 

W ciągu kolejnych dwóch lat już nie będzie żadnych niezależnych mediów na Węgrzech – mówi Attila Bátorfy z serwisu Átlátszó.hu. Gdy przeczytasz ten wywiad, zrozumiesz, co tak naprawdę stało się z mediami na Węgrzech. 

Przerażająca opowieść o tym, jak Orban przejmował media, a Unia Europejska nie tylko temu nie przeszkodziła, lecz jeszcze wspomaga węgierskie media prorządowe i neofaszystowskie.

Policja przychodzi do domów dziennikarzy, prokuratura wszczyna śledztwa przeciwko dziennikarzom, prezesi radia donoszą do prokuratury na swoich pracowników.... - w nękanie mediów angażowane są coraz częściej organy państwa. Zebraliśmy niektóre przypadki. To pouczająca lektura.

Katar – izolowany od roku przez cztery państwa arabskie – nie chce zamknąć telewizji Al-Dżazira. Sednem sporu nie jest jednak wersja anglojęzyczna stacji, tylko Al-Dżazira Arabic. W tym sporze wcale nie chodzi o walkę o wolność słowa.

W przeciwieństwie do dziennikarzy telewizji publicznej nie wszyscy pracownicy publicznych rozgłośni pozwalają się rozjechać walcowi dobrej zmiany. Protestują, a po zwolnieniu podają Polskie Radio do sądu – i wygrywają.

Dziennikarzom się wydaje, że droga od dziennikarstwa do literatury jest prosta, lecz wielu się to nie udaje i nie uda – mówi Wojciech Chmielarz, kiedyś dziennikarz, dziś autor poczytnych kryminałów. Jemu też za pierwszym razem nie wyszło.

Polityczna wojenka prezesa TVP Jacka Kurskiego w sprawie badań oglądalności to klasyczne zastosowanie metody wirusowej: wpuszczamy do organizmu wirusa i patrzymy, jak się rozprzestrzenia. Jeśli rynek zgodzi się na nową metodę telemetrii, Nielsen może tej choroby nie przetrwać.

Niemiecki dziennikarz Thomas Dudek przez tydzień całą wiedzę o świecie czerpał tylko z prorządowych polskich mediów. Nie dowiedział się więc, że w Genui zawalił się most, a Amerykanie dyskutują o romansie prezydenta Trumpa z byłą aktorką porno. A czego się dowiedział?

W grudniu 2018 roku Barbara Toruńczyk musiała zamknąć „Zeszyty Literackie” – dzieło jej życia. Wielu żałuje, nie pomógł nikt. Opowieść o cichej kobiecie, która stała się wybitna. Kateryna Semchuk do tygodnika dla mniejszości ukraińskiej „Nasze Słowo” przyszła przed ponad rokiem. Od pierwszych dni w redakcji musiała się przyzwyczaić do lawiny hejtu, jaka spada na Ukraińców w komentarzach do artykułów. W „Press” opisuje swoje i kolegów doświadczenia z pracy w Polsce.

Najwyższy czas, by prezydent Warszawy Rafał Trzaskowski dojrzał w polityce. Zdaniem dziennikarzy boi się ryzyka i nie buduje wokół siebie środowiska. Choć doświadczenie ma spore, wciąż uchodzi za polityka, który bardziej rokuje, niż jest.

Niektóre granty odpuszczamy – przyznaje Jakub Górnicki, szef projektu Outriders. W obszernym wywiadzie opowiada, jak skutecznie prowadzić akcję crowdfundingową, jak starać się o granty i budować kontakty z instytucjami finansującymi media. Ale też - dlaczego nie warto brać każdego miliona.

Podczas gdy polskie aktorki chwalą się zdjęciami pod napisem „Hollywood”, Joanna Kulig staje się powoli częścią tamtego świata. W przeciwieństwie do wielu celebrytów nie zaprasza mediów do domu, nie lepi pierogów w świetle kamer. Za jej kontrolowaną naturalnością kryje się zaplanowana strategia budowania wizerunku.

Jednym nie wyszedł biznes z koszulkami, inni musieli zamknąć restauracje. Youtuberzy dostrzegli, że rynek influencer marketingu nasyca się – tworzą więc własne marki i otwierają sklepy. Z różnym skutkiem.

XXII edycja Grand Press za nami. W „Press” sekcja specjalna: prezentacja laureatów, nominacje redakcji, fotorelacja z gali i after party.

Press 01-02/2019 zawiera dodatek specjalny „Panorama Reklamy”, a w niej coroczny raport na temat rynku agencji reklamowych i domów mediowych w Polsce. Prezentacja firm, ich sukcesów i porażek. Kompendium wiedzy dla reklamodawców.

 

Opis:

PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.

Opinie o produkcie

1 - 5 z 10 opinii Następne
  • Ocena:5Eny Juzer|2011-09-06

    Moje nowe odkrycie prasowe:) Ogromny wachlarz tematyczny, podany w bardzo interesującej formie. Przeciekawe wywiady z niebanalnymi osobami. Polecam wszystkim.

  • Ocena:5Marek Molicki|2011-05-05

    Tak wygląda przyszłość prasy.

  • Ocena:5Dorian Patynowski|2011-04-05

    Jak zwykle super, wysoki poziom, jest co czytać :)

  • Ocena:5Monika Szafran|2010-04-28

    Press czytam od jakiegoś czasu i muszę przyznać, że jest to dla mnie najlepsze źródło informacji o tym, co dzieje się w środowisku mediów. W każdym numerze znajdę coś, co mnie zainteresuje.

  • Ocena:5lilla winiarska|2010-03-06

    Bardzo ciekawa pozycja czytelnicza jakosc zadowalająca wole elektroniczna niż papierowa :-)

1 - 5 z 10 opinii Następne
  100% gwarancji satysfakcji Możesz absolutnie bez żadnego ryzyka kupić wybrany produkt z naszej oferty. Chcemy przekonać Cię, że cyfrowe publikacje to przyszłość. Jesteśmy pewni, że ta forma publikacji przypadnie Ci do gustu, dlatego też dajemy 100% gwarancję. Dzięki temu możesz mieć pewność, że albo będziesz zadowolony z naszych produktów... albo zwrócimy Ci pieniądze.
Kup Press - e-wydanie – 1-2/2019
Forma zakupuCena

Press - e-wydanie – 1-2/2019

23,00 21,85 zł (zawiera 8 % VAT)
  • 1-2/2019
    • PDF (znak wodny)
    • Dostęp online PDF

Prenumerata półroczna

  • 3
  • PDF (znak wodny)
68,00 64,60 zł

(zawiera 8 % VAT)

Prenumerata roczna

  • 6
  • PDF (znak wodny)
115,00 109,25 zł

(zawiera 8 % VAT)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.Nowy Tydzień. Tygodnik Lokalny
  2. 2.Orzecznictwo Sądów Polskich
  3. 3.Finanse Komunalne
  4. 4.Gazeta Podatkowa
  5. 5.Rzeczpospolita Życie Regionów
  6. 6.Orzecznictwo Sądu Najwyższego. Izba Cywilna
  7. 7.Orzecznictwo Sądu Najwyższego. Izba Pracy i Ubezpieczeń Społecznych
  8. 8.Orzecznictwo Sądu Najwyższego - Izba Karna
  9. 9.Wojsko i Technika Historia
  10. 10.Woman Power Polska

Najchętniej kupowane

  1. 1.Nowa Technika Wojskowa
  2. 2.Lotnictwo
  3. 3.Lotnictwo Aviation International
  4. 4.Wojsko i Technika Historia Wydanie Specjalne
  5. 5.Gazeta Ubezpieczeniowa
  6. 6.Wojsko i Technika Historia
  7. 7.Wojsko i Technika
  8. 8.Forbes
  9. 9.Raport ESG
  10. 10.My Company Polska