Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Bo liczy się każda treść!

Zostań autorem ContentLink

Platforma ContentLink jest otwarta na autorów, którzy chcą, by ich twórczość dotarła do szerokiego grona odbiorców. Zapraszamy do współpracy.

Lean management po polsku. O dobrych i złych praktykach - audiobook

: Lean management po polsku. O dobrych i złych praktykach - audiobook

Kliknij aby powiększyć

Odtwórz fragment:

Audio Player
OkładkaOpinie o produkcie
34,90 20,94 zł (zawiera 5 % VAT)

  • MP3 (znak wodny)

TOMASZ KRÓL 

Tomasz Król 

22.03.2018

22.03.2018

polski

02:59:39

Onepress

978-83-283-4633-8

Opis:

11 i pół powodu, dlaczego lean, six sigma i kaizen nie działają

Każdy przedsiębiorca chciałby, aby jego firma potrafiła działać bardziej elastycznie, nie marnowała zasobów i obniżyła swoje koszty. Odpowiedzią na tę potrzebę jest koncepcja szczupłego zarządzania, która okazała się niezwykle skuteczna w firmach motoryzacyjnych. Po trzydziestu latach od spopularyzowania lean management, six sigma i filozofii kaizen te metody stały się podstawowymi narzędziami usprawniania procesów w firmach produkcyjnych i usługowych.

Niestety, próby adaptowania w przedsiębiorstwach koncepcji zarządzania w duchu lean często kończą się niepowodzeniem. Dlaczego tak się dzieje? Tomasz Król dostrzega jedenaście i pół przyczyny, które wymienia w swojej książce. Autor od piętnastu lat pomaga działającym na polskim rynku przedsiębiorstwom doskonalić się w duchu "szczupłego zarządzania". W trakcie swojej pracy zetknął się z wieloma przykładami udanych i nieudanych wdrożeń koncepcji lean. Jest współautorem skutecznego systemu wdrażania, który również opisuje w książce.

Skorzystaj z jego doświadczeń i rad przed przystąpieniem do usprawniania własnego biznesu!

Tomasz Król - twórca, a obecnie dyrektor zarządzający Instytutu Doskonalenia Produkcji. Ekspert w dziedzinie wdrażania lean management, konsultant, trener i autor programów szkoleniowych z obszaru zarządzania produkcją. Przeprowadził ponad 100 projektów wdrożeniowych i blisko 1000 szkoleń z różnych obszarów procesów produkcyjnych w niemal wszystkich branżach. Pomysłodawca cyklu konferencji Lean Camp (od 2012 roku). Współtwórca Systemu Trwałej Efektywności Produkcji (S.T.E.P.). Wykładowca studiów podyplomowych na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie i w Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki w Krakowie. Autor niezliczonych artykułów i publikacji na temat zarządzania produkcją. Absolwent Uniwersytetu Śląskiego, Politechniki Warszawskiej i Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Dotychczas współpracował między innymi z: NUTRICIA, KGHM, Cadbury Wedel, Wagony Świdnica SA, PESA, Raben, POCh, TRW, Victaulic, Scania, Porta Drzwi, Stolbud.

Opinie o produkcie


Bądź pierwszą osobą, która doda opinię. Kliknij tutaj.
 
  100% gwarancji satysfakcji Możesz absolutnie bez żadnego ryzyka kupić wybrany produkt z naszej oferty. Chcemy przekonać Cię, że cyfrowe publikacje to przyszłość. Jesteśmy pewni, że ta forma publikacji przypadnie Ci do gustu, dlatego też dajemy 100% gwarancję. Dzięki temu możesz mieć pewność, że albo będziesz zadowolony z naszych produktów... albo zwrócimy Ci pieniądze.
Kup Lean management po polsku. O dobrych i złych praktykach - audiobook
Forma zakupuCena

Lean management po polsku. O dobrych i złych praktykach - audiobook

34,90 20,94 zł (zawiera 5 % VAT)
    • MP3 (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone
  2. 2.Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
  3. 3.UX writing. Moc języka w produktach cyfrowych
  4. 4.Psychologia szefa 1. Szef to zawód. Wydanie III rozszerzone
  5. 5.Sekrety copywritingu. O mocy słów, dzięki którym sprzedasz wszystko
  6. 6.Dla krwi i pieniędzy. Miliarderzy, biotechnologia i poszukiwania leku, który przyniesie fortunę
  7. 7.#AgileKtóryDziała. Pracuj zwinnie i skutecznie
  8. 8.Jak inwestować swoje pieniądze

Najchętniej kupowane

  1. 1.Strategia błękitnego oceanu wydanie rozszerzone
  2. 2.Co chce wiedzieć klient?
  3. 3.Zero to One
  4. 4.Szef wymagający i wyrozumiały
  5. 5.Właściwe słowa. Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie
  6. 6.Proste prawdy o przywództwie
  7. 7.Techniki sprzedaży zdalnej. Jak działając "na odległość" osiągać sukcesy sprzedażowe
  8. 8.Nie bój się błądzić
  9. 9.7 nawyków skutecznego działania. Wydanie jubileuszowe
  10. 10.Motywacje lidera