W celu anulowania zamówienia, które nie zostało opłacone, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pomoc@nexto.pl, a w mailu podaj numer zamówienia.
Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl
Bo liczy się każda treść!
Zostań autorem ContentLink
Platforma ContentLink jest otwarta na autorów, którzy chcą, by ich twórczość dotarła do szerokiego grona odbiorców. Zapraszamy do współpracy.
W celu anulowania zamówienia, które nie zostało opłacone, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pomoc@nexto.pl, a w mailu podaj numer zamówienia.
W przypadku, gdy chcesz anulować zamówienie, które zostało już opłacone, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pomoc@nexto.pl, a w mailu podaj numer zamówienia.
Jeśli zamówienie zostało opłacone z góry, to po jego anulowaniu w ciągu maksymalnie 14 dni kalendarzowych (zazwyczaj zajmuje nam to 3 dni) dokonamy zwrotu przelanych środków.
Niestety nie oferujemy możliwości anulowania pojedynczej pozycji z danego zamówienia. Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze przekazane do skompletowania, postaramy się anulować całe zamówienie i wtedy będzie można je złożyć ponownie.
Nie mamy możliwości technicznych anulowania już skompletowanego zamówienia.
Nie, koszty dostawy naliczane są osobno w zależności od preferowanego przez zamawiającego sposobu i preferencji. W trakcie zamówienia zostaną Państwo poproszeni o wybranie jednej z dostępnych opcji. Bez jej wyboru nie będzie można zrealizować zamówienia produktów fizycznych.